Visiidid tallidesse

Ruila Kliinik » Visiidid tallidesse

Visiidid tallidesse moodustavad suurema osa tööst. Selleks, et tulemus oleks võimalikult kõiki rahuldav annaksime siinkohal mõningaid soovitusi:

Üritame võimalikult 24/7 olla valmis vastama telefonile ja tõttama appi, kui vaja. Ära seda kuritarvita – planeeritud asjad (vaktsineerimine, hammaste hooldus, planeeritud lõikused, sööda tellimine) lepi kokku tööpäeva jooksul. Kui tundub, et on tegemist hädajuhusega, helista kindlasti, üheskoos saame selguse, kas on vaja tegutseda kohe või kannatab oodata järgmise päevani.

Kui hobune vajab abi, siis helistagu inimene, kes loomaga vahetult kokku puutub (ratsastaja, hooldaja, talliomanik), hobuse omanik, kes pole hobust ise näinud, ei suuda loomaarstile anda adekvaatset informatsiooni. Kui talli teenindab mitu loomaarsti, siis peaks talliomanik olema informeeritud, millisele loomaarstile helistada.

Ära eelda, et loomaarst tunneb kõiki inimesi häälest ja mäletab kõiki hobuseid nimepidi, tutvusta ennast, anna teada, millisest tallist helistad  ja ürita anda võimalikult täpset informatsiooni.

Kui lepid loomaarstiga kokku visiidi, täpsusta võimalikult täpselt soovitud tööde maht. Kui kuuled, et loomaarst on talli tulemas ja soovid samuti mingit teenust, ära jää lootma sellele, et küllap ta teeb ka seda, „kui ta juba siin on“, sageli on loomaarsti aeg väga täpselt planeeritud ja viivitus tähendab seda, et mõni loomaomanik peab teenimatult ootama.

Loomaarst peab varuma autosse vajalikud ravimid ja instrumendid, kõike ei ole võimalik kogu aeg kaasas omada.

Planeeritud menetluste soovist anna teada varakult, see annab võimaluse loomaarstil oma tööd paremini planeerida, vähem sõita asjatult siia-sinna. Nii kujuneb ka teenuse hind soodsamaks.